Умови повернення грошових коштів

1 Загальна процедура повернення коштів
 

1.1 Повернення коштів за невикористаний сервіс перекладу (його частину, еквівалент не використаних симвовіл перекладу) translator.codeguild.com.ua здійснює методом яким було оплачено товар та/або послуг.
У разі якщо оплату було здійснено електронними засобами переказу коштів (банківською карткою), кошти повертаються на платіжну картку, з якої було здійснено платіж за квиток.

1.2 Розмір сум коштів, що повертаються за невикористаний сервіс (його частину, еквівалент не використаних симвовіл перекладу), залежить від використаного тарифу та виду відмови від перевезення (добровільна чи примусова).

1.3 Повернення коштів здійснюється на підставі невикористаного повністю або частково сервісу або його частини.

1.4 Повернення коштів здійснюється:

  • особі, що зазначена у замовленні за яким здійснювалась оплата товарів та/або послуг,- у разі сплати готівкою або банківським переказом;
  • на рахунок підприємства, установи тощо - у разі сплати за безготівковим розрахунком;
  • на рахунок власника кредитної картки, якою оплачено товари та/або послуги (у разі припинення діяльності банку перерахування коштів може бути здійснено на рахунок в іншому банку); 
Повернення коштів здійснюється за умови пред’явлення документів, що посвідчують особу, та документів, що підтверджують право на отримання грошових сум, визначених у пункті 3 цієї глави.

1.5 Повернення коштів сервіс translator.codeguild.com.ua здійснює протягом 7 робочих днів після розірвання договору  (за бажанням повернути кошти за невикористані товари та/або послуги, які були замовленні та оплаченні на цьому сайті).
Строк повернення коштів розраховується з дня, наступного за днем отримання сервісом документів, необхідних для здійснення операції повернення коштів.

2  Повернення коштів
  2.1 Примусове повернення коштів без застосування штрафних санкцій здійснюється у випадках:
  • в будь яких випадках які унеможливлюють користання сервісом з вини самого сервісу.
2.2 У разі примусового повернення сума коштів, що повертається пасажиру, має дорівнювати:
  • якщо жодну частину послуги не використано,- сумі, що дорівнює повній вартості невикористаної послуни, за якою її було придбано;
  • якщо було використано будь-яку частину послуги,- сумі, що дорівнює тарифу за невикористану частину послуги.
2.3 У разі добровільного повернення коштів, тобто якщо замовник бажає повернути суму, сплачену за послугу, і таке повернення дозволяється правилами застосування тарифів, така сума розраховується згідно з тарифними нормативами сервісу.

3  Право на відмову в поверненні коштів
 3.1 Сервіс має право відмовити в поверненні коштів, якщо:
  • заяву про повернення коштів пасажир подав після закінчення строку чинності користування послугами, якщо такі терміни були визначенні у замовленні, а також в в інших випадках передбачених цими Правилами;
  • Послуги придбано за спеціальним тарифом і правилами його використання не передбачено повернення сум (у разі придбання послуг за таким спеціальним тарифом Сервіс повинен поінформувати про це замовника під час оформлення замовлення).

3.2 Відмова замовникові в поверненні коштів може бути оскаржена замовником шляхом подання претензії до сервісу або у судовому порядку.